ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Pro dodavatele služeb

Jak se mohu stát dodavatelem?


Pokud jste podnikatelem (máte IČO) a nabízíte vy nebo vaše firma nějakou unikátní kreativní službu, kontaktujte nás zde: https://www.propublikum.cz/mam-zajem Náš tým vaši žádost vyhodnotí a kontaktuje vás s případnou spoluprácí.




Platím něco za zprostředkování zakázky?


Poptávky na vaše služby skrze portál Propublikum jsou zdarma. Platíte jen provizi u realizovaných zakázek a to ve výši 15 %. S provizí musíte počítat již od první kalkulace zakázky zákazníkovi. Umožňuje nám to investovat do získávání dalších zakázek a rozvoj našich služeb. V ceně, kterou si dohodnete se zákazníkem, musí být rovněž započítáno 21% DPH. Například pokud od vás zákazník přijme cenovou nabídku ve výší 10.000 Kč bez DPH, fakturujeme zákazníkovi 10.000 Kč + DPH tedy 12.100 Kč s DPH. Vy nám pak po úspěšné realizaci pošlete fakturu poníženou o 15% provizi tedy 8.500 Kč bez DPH neboli 10.285 Kč s DPH. Užitečné informace najdete také zde:: Jak pracovat se zakázkou Faktury nezohledňující naši provizi nebo DPH nemohou být proplaceny.




Jakým způsobem mám s poptávkou pracovat?


Na přijatou poptávku reagujte stejně, jako by přišla přímo vám. Domluvte se se zákazníkem na všech detailech zakázky. Pamatovat však musíte vždy na to, že koncovému zákazníkovi fakturujeme my (na váš podnět) a z celkové ceny si bereme 15 % provizi na provoz portálu.
Kontaktujte nás tedy kdykoliv budete potřebovat zakázku profakturovat (i zálohové faktury) na e-mailu info@propublikum.cz, telefonicky na 723 58 68 69, případně 602 47 05 02 nebo přes formulář Fakturace zakázky na našem webu (v patičce). Bereme vás jako partnera, takže nás kontaktujte kdykoliv budete potřebovat s něčím pomoct nebo poradit. Užitečné informace najdete také zde: Jak pracovat se zakázkou




Dokončil jsem zakázku, co dál?


Pokud jste úspěšně dokončili zakázku a potřebujete ji vyfakturovat, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@propublikum.cz, telefonu 723 58 68 69 (případně 602 470 502) nebo přes formulář Fakturace zakázky. My si u zákazníka tuto skutečnost potvrdíme a můžete nám fakturovat.




Jaký je rozdíl mezi Obecnou a Konkrétní poptávkou?


Poptávky se dělí na obecné a konkrétní. Pokud vám od nás na e-mail dorazí Konkrétní poptávka, znamená to, že konkrétně vaše nabídka zaujala zákazníka nejvíce a můžete s ním začít komunikovat na uvedeném e-mailu. Pokud vám dorazila Obecná poptávka, znamená to, že zákazník požaduje více nabídek od dodavatelů vybrané služby. Reagujte tedy na poptávku v takové míře, abyste zákazníka přesvědčili o vašich kvalitách.





Pro zákazníky

Jak probíhá fakturace zakázek?


Fakturace za služby vždy probíhá mezi zákazníkem a Propublikum s.r.o. (následně mezi dodavatelem a Propublikum s.r.o.). Fakturace přímo mezi zákazníkem a dodavatelem se bere jako hrubé porušení Obchodních podmínek.




Jak funguje obecná poptávka a jak konkrétní?


Konkrétní poptávka je taková poptávka, kdy poptáváte jednoho dodavatele napřímo. Pokud jste v detailu služby objevili dle popisu či referencí dodavatele, který splňuje vaše představy, bude pro vás vhodné takového dodavatele oslovit kliknutím na "Poptat profesionála" přímo u jeho profilu. Obecnou poptávku budeme směřována na více dodavatelů v dané službě, kteří se nejlépe hodí na vámi poptávanou zakázku. Na e-mail vám pak může přijít více nabídek reagujících na vaši poptávku dle atributů, které jste v poptávce specifikovali, jako je např. cena, kvalita atd. Některé služby mají pouze jednoho dodavatele. U takového dodavatele se domníváme, že vzhledem k poptávce a velikosti trhu není potřeba v tuto chvíli nabízet další dodavatele.




Nejsem spokojenej s prací, co mám dělat?


Pokud jste se dostali do fáze, kdy nejste s výslednou realizací spokojeni a nejste schopni se s dodavatelem domluvit na nápravě, kontaktujte nás a my se pokusíme podle dodaných průkazných materiálů problém posoudit a určit tak další postup či případné vyrovnání.




Jak vložím poptávku?


V detailu vybrané služby máte na výběr z několika unikátních dodavatelů, které můžete po kliknutí na tlačítko "Poptat profesionála" skrze formulář poptat napřímo (Konkrétní poptávka). Pokud jste si z nabízených dodavatelů nevybrali nebo nevíte, který se na vaši zakázku hodí nejvíce, využijte volbu "Poptat službu" a my se pokusíme vybrat nejvhodnějšího dodavatele dle vašich zadaných kritériích. Na e-mail vám pak může dorazit více nabídek od dodavatelů, které vaše poptávka zaujala.




Platím něco za zprostředkování zakázky?


Ne. Pro Vás jako zákazníky je služba zcela zdarma. Provize pro chod našeho portálu a další rozvoj máme z úspěšně realizovaných zakázek a dodavatelé s nimi již při kalkulaci svých služeb počítají.





Obecné

Jak Propublikum funguje?


Propublikum propojuje podnikatele a kreativce formou nabídky vybraných dodavatelů kreativních zakázkových služeb.
Vložení poptávky je zdrama a zákazník neplatí žádné poplatky.
Zákazník vyplní v detailu vybrané služby poptávkový formulář a počká na nabídku. Na výběr má ze dvou možností. Buď poptá vybranou službu (" Poptat službu") a my mu vybereme nejvhodnější profesionála na jeho projekt nebo si zákazník vybere přímo konkrétního profesionála (" Poptat profesionála") na základě zveřejněných referencí či jiných informací.




Je Propublikum zpoplatněné?


Poptání služeb i jejich nabídka dodavateli je u nás zdarma. Naše provize je jen ze zrealizovaných zakázek. Provizi dodavatel zahrnuje do požadované ceny za konkrétní zakázku.




Jaké služby Propublikum nabízí?


Unikátní zakázkové kreativní služby profesionálů, kteří v daném oboru představují záruku kvality.




Může dodavatel přímo fakturovat zákazníkovi?


Ne. Pokud byla poptávka vložena přes portál Propublikum, je pro obě strany závazné, aby se řídily dle jeho Obchodních podmínek. Fakturování mimo portál Propublikum se bere jako závažné porušení Obchodních podmínek.




Proč je výhodné objednat si služby přes Propublikum?


Efektivně a systematicky usnadňujeme podnikatelům navzájem spolupracovat. Navíc s několika výraznými benefity:

  1. Šetříme čas a peníze našich zákazníků
  2. Nabízíme výběr kvalitních služeb a dodavatelů
  3. Jsme schopni pomoci v případě řešení sporných zakázek




Jakým způsobem mezi sebou může komunikovat dodavatel a zákazník?


Komunikace mezi sebou vedou obě strany skrze vlastní komunikační kanály, kde se nejlépe dohodnout na detailech realizace. Finanční záležitosti pak probíhají mezi Propublikum s.r.o. a zákazníkem na podnět dodavatele.





Nenechte si utéct nové příležitosti!

Dejte nám váš e-mail a my vám dáme občas vědět, co je u nás nového.

Nebojte, nespamujem :)

  • Facebook
  • Instagram

Potřebujete poradit?

e-mail: info@propublikum.cz

tel.: 723 58 68 69

© 2020 Propublikum. Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.